Társaságunk Privátbanki Marketing Kommunikációs Stratégia tervezése/kialakítása tárgyában többször nyújtott segítséget privátbanki üzletági megbízóinak, az üzletviteli tanácsadói szolgáltatás során az alábbi feladatokra koncentrálva: média megjelenések, PB PRM kampány véleményezés, ügyfélnapok és konferencia előkészítése, üzletági arculattervezés, piaci PRM jelenlét szervezés. Ahogyan a kommunikáció az elmúlt években átalakult, mind a vagyonkezelő szolgáltatóknál házon belül, mind pedig bank-vagyonkezelő, privátbankár-ügyfél relációban, úgy alkalmazkodtunk mi is szolgáltatásaink tárházának bővítésével, az igényekre reagálva értékajánlati javaslataink átalakításával. Szembesültünk, hogy új megközelítésbe helyeződött és egyben új súllyal került fókuszba a kommunikáció. Társaságunk Privátbanki Marketing Kommunikációs Stratégia tervezése/kialakítása tárgyában többször nyújtott segítséget privátbanki üzletági megbízóinak, az üzletviteli tanácsadói szolgáltatás során az alábbi feladatokra koncentrálva: média megjelenések, PB PRM kampány véleményezés, ügyfélnapok és konferencia előkészítése, üzletági arculattervezés, vagy éppen piaci PRM jelenlét szervezés. Így pontosan tudtuk, hogy a kommuikációs kihívások kézenfekvőnek tűnő korábbi sablon megoldásai a megváltozott helyzetben nem tudnak megoldással szolgálni, a HNWI ügyfelek és a szakma felé való információs csatornák kiépítésére és optimális kihasználására új szemléletre van szükség. Márpedig erre speciális marketing és médiaismeretekre, valamint a szektor célcsoportjainak pénzügyi szokásainak és pszichológiai jellemzőinek tűéles profilozása szükséges.