Munkatársat keresünk SZEMÉLYI ASSZISZTENS, IRODAVEZETŐ munkakörbe

Kedves Jelentkező!

Társaságunk az elmúlt két évtized alatt a magyarországi privátbanki piac vezető független konzultáns cégévé vált, kutatásaik, méréseik, előadásaik, konzultációik a hazai vagyonkezelési szakma és a média egyaránt referenciaként használt forrásai.

Munkatársat keresünk SZEMÉLYI ASSZISZTENS, IRODAVEZETŐ munkakörbe.

A nálunk dolgozó kollégák, és leendő kollégáink preferenciáinak megfelelve az alábbiakat kínáljuk:

  • Érdekes, színes, változatos, általános jellegű irodai feladatok, nincs két egyforma nap. Mindent megmutatunk, megtanítunk, de fontos kiemelni, hogy nem „dobozolós munka”, vagyis tényleg olyan személyeket keresünk, akik egyszerre több projektet is szeretnek számon tartani, nem ijednek meg az új kihívásoktól, és nem ugyanazt szeretnénk évekig csinálni.
  • Nívós munkakörülményeket kínálunk, panorámás irodában, ingyenes kávé/tea fogyasztási lehetőséggel, ahol alkalmanként home office-ra is nyílik lehetőség. Bejelentett, teljes munkaidős állás, hétfőtől péntekig 09:00-17:00; az I. kerületben.
  • Kis létszámú (5-8 fős) munkahelyként nincsenek külön osztályaink, leendő kollégánk egyszerre fog tudni besegíteni a vendégek fogadásában, a beszerzések intézésében, a rendezvényeink szervezésében, és ambíciók esetén marketing- és szakmai feladatok ellátásában is. Így főként gazdasági, marketing, pr, kereskedelmi tanulmányokat folytatott jelentkezőket várunk.
  • Tanulási és fejlődési lehetőséget kínálunk, 6-12 hónapos távon akár bérkategória ugrással. Induló fizetésként nettó 300.000.- forintot ajánlunk.

Szeretnénk megkérni, hogy csak akkor jelentkezz hozzánk, ha az alábbiak teljes mértékben jellemzőek rád:

  • Több éves szakmai tapasztalatod van projekt-menedzsment területen, mivel nálunk már az első hetekben is számíthatsz önálló projektekre, felelősségekre, sőt akár egy kisebb csapat irányítására, összefogására is.
  • Magas szinten kezeled az OFFICE programokat, mivel ténylegesen a mindennapjaink részét képezik (Word, PowerPoint, Excel, Outlook). Ezeknek a profi használata nélkül nehézségekbe fogsz ütközni a mindennapokban.
  • Gyors és hatékony a munkavégzésed, a feladatokat jól koordinálod, be tudod osztani az idődet.
  • A meetingeken megbeszélt feladatokban egyedül is el tudsz járni, de ha elakadtál nem félsz kérdezni.

JELENTKEZÉS: HR__kukac__BLOCHAMPS__pont__HU CÍMEN FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZZAL.

Köszönjük!